Zákaznický servis +420 466 040 466 (Po–Pá: 7:00–20:00, So 8:00–16:00)

Menu

Hledat

Košík

Váš košík je prázdný. Není to škoda?

Nakupování u nás je radost. A prázdný košík je tak smutný :-(

Košík

Váš košík je prázdný. Není to škoda?

Nakupování u nás je radost. A prázdný košík je tak smutný :-(

Domů
>
Všeobecné obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky

     1. Základní ustanovení
1.1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) upravují práva a povinnosti smluvních stran při provedení nákupu produktů elektronicky v internetovém obchodu na internetových stránkách www.magnet3p.cz, e-mail: [email protected] (dále jen „internetový obchod“), při provedení nákupu produktů písemně na základě doručeného katalogu (dále jen „katalog“) a/nebo provedení nákupu telefonicky prostřednictvím telefonní linky 466 040 466 (dále jen „telefonní linka“), vše provozované společností PackWay s.r.o., sídlem Dělnická 390, Pardubičky, 533 01 Pardubice, doručovací číslo: 532 36, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Hradci Králové, odd. C, vložka 13638. IČO: 256 29 662.
1.2. Všechny informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou obsaženy v Zásadách zpracování osobních údajů, která naleznete zde.
1.3. Tyto obchodní podmínky upravují v souladu s ust. § 1751 odst. 1 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) obsah kupní smlouvy uzavřené prostřednictvím internetového obchodu, katalogu nebo telefonní linky, kdy na jedné straně je společnost PackWay s.r.o. jako prodávající (dále jen „prodávající“) a fyzická osoba na straně druhé jako kupující (dále jen „kupující“), a kdy předmětem je koupě zboží prodávajícího.
1.4. Obchodní podmínky se rovněž vztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání. 
1.5. Osoba uzavírající kupní smlouvu mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání, je spotřebitelem (dále jen „spotřebitel“).
1.6. Prodávající je provozovatelem internetových stránek na adrese: www.magnet3p.cz (dále jen „webová stránka“).
1.7. Kupujícím může být pouze osoba starší 15 let s doručovací adresou na území České republiky.
1.8. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy, kupující je povinen se s těmito řádně seznámit a v případě, že čemukoliv nerozumí, dotázat se na význam prodávajícího prostřednictvím kontaktních údajů.
1.9. Kontakty na prodávajícího jsou dostupné na webové stránce v sekci „O nás“ v záložce „Kontakty“.
1.10. Prodávající je oprávněn tyto obchodní podmínky jednostranně měnit. Prodávající v této souvislosti zašle oznámení o změně obchodních podmínek kupujícímu na e-mailovou adresu, resp. jiný kontakt kupujícího a zveřejní nové znění obchodních podmínek alespoň 30 dnů před nabytím účinnosti nového znění obchodních podmínek na webové stránce. Kupující je oprávněn z důvodu změny obchodních podmínek odstoupit, a to do 21 dnů ode dne doručení oznámení o chystané změně obchodních podmínek na e-mailovou adresu kupujícího. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti smluvních stran z kupní smlouvy vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
1.11. Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 1. 10. 2025.

     2. Kupní smlouva

2.1. Kupní smlouva je uzavíraná mezi smluvními stranami prostřednictvím internetového obchodu, katalogu či telefonní linky, přičemž nedílnou součástí jsou tyto obchodní podmínky, s čímž kupující vyjadřuje odesláním objednávky souhlas.
2.2. Způsob uzavření smlouvy je zásadně (i) písemný (katalog), (ii) elektronický (internetový obchod) či (iii) telefonický (telefonní linka) – vždy prostřednictvím komunikace na dálku.
2.3. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím je vymezen příslušnými právními předpisy a kupní smlouvou, jejíž součástí jsou i tyto obchodní podmínky. 
2.4. Kupní smlouva vzniká v okamžiku, kdy je řádně vyplněná a potvrzená objednávka provedená kupujícím (dále jen „objednávka“) potvrzena ze strany prodávajícího.
2.5. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny zboží nejsou přizpůsobovány osobě kupujícího na základě automatizovaného rozhodování. 
2.6. Objednávkový formulář obsahuje následující informace:
        2.6.1. Internetový obchod: přehled objednávaného zboží, katalogové číslo zboží, údaj o dostupnosti zboží, množství, položkovou cenu, celkovou cenu, způsob úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží, údaje o extra službách, kód akce, slevový poukaz, celková cena, způsob a cena přepravy, způsob a cena platby, jméno a příjmení kupujícího, e-mail, telefon, zákaznické číslo, fakturační adresa, dodací adresa a volitelně datum narození. Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit vstupní údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku kupující potvrdí kliknutím na tlačítko OBJEDNÁVKA ZAVAZUJÍCÍ K PLATBĚ Kupující se potvrzením objednávky zavazuje k platbě za zboží a služby v objednávce.
        2.6.2. Telefonní linka: katalogové číslo zboží, množství, celková cena, způsob úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží, údaje o extra službách, kód akce, slevový poukaz, celková cena, způsob a cena přepravy, způsob a cena platby, jméno a příjmení kupujícího, telefon, zákaznické číslo, fakturační adresa, dodací adresa a volitelně datum narození a e-mail.
        2.6.3. Katalog: přehled objednávaného zboží, katalogové číslo zboží, údaj o dostupnosti zboží, množství, položkovou cenu, celkovou cenu, způsob úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží, údaje o extra službách, kód akce, slevový poukaz, celková cena, způsob a cena přepravy, způsob a cena platby, jméno a příjmení kupujícího, e-mail, telefon, zákaznické číslo, fakturační adresa, dodací adresa a volitelně datum narození, údaj o účasti na akci.
2.7. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
2.8. Uzavřením kupní smlouvy vzniká prodávajícímu závazek doručit zboží kupujícímu a umožnit mu nabýt vlastnické právo ke zboží, kupujícímu vzniká závazek zboží převzít a zaplatit prodávajícímu kupní cenu.
2.9. Postup, resp. kroky vedoucí k uzavření kupní smlouvy jsou následující:
       2.9.1. Internetový obchod: Kupující zvolí zboží a množství, následně přejde do košíku, kde zkontroluje, že je nákup úplný, po potvrzení vyplní údaje o dopravě a platbě, poté vyplní své údaje a má možnost se dobrovolně navíc registrovat do zákaznického účtu, účastnit se soutěže či akce a/nebo vyplnit kód akce či slevového voucheru, následně zkontroluje přehled objednávky – zde se může vrátit pro opravu libovolného údaje, přičemž po potvrzení stiskne odeslání objednávky (tlačítko OBJEDNÁVKA ZAVAZUJÍCÍ K PLATBĚ), čímž se objednávka nevratně odešle. Pokud je objednávka řádně zaevidována dorazí kupujícímu e-mail potvrzující odeslání objednávky. Následně  kupujícímu dorazí potvrzení objednávky, čímž je uzavřena kupní smlouva. Tento e-mail obsahuje úplné znění kupní smlouvy včetně znění těchto obchodních podmínek.
       2.9.2. Telefonní linka: Kupující zvolí zboží a množství z katalogu. Svoji objednávku sdělí operátorovi, který provede objednání zboží spolu se zákazníkem včetně způsobu dopravy doručení zásilky. Následně zákazníkovi přijde e-mailem potvrzení objednávky (v případě, že u zákazníka známe e-mail).
       2.9.3. Katalog: Kupující zvolí zboží a množství z katalogu. Na přiložený objednací lístek vepíše vybrané zboží.  Zvolí způsob dopravy doručení zásilky zaškrtnutím příslušného pole. Objednávku odešle v přiložené odpovědní obálce. Po doručení je objednávka zavedená do systému a zákazník obdrží potvrzovací e-mail  (v případě, že u zákazníka známe e-mail).
2.10. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory, poštovní náklady) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby. 
2.11. Odesláním objednávky kupující stvrzuje, že se detailně seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačního řádu, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.
2.12. Kupující bere na vědomí, že prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu, a to zejména s osobami, které dříve podstatným způsobem porušily kupní smlouvu (včetně obchodních podmínek).
2.13. Na dárky, které jsou poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat jakákoliv práva spotřebitele.

     3. Zboží a cena

3.1. Webové stránky, resp. internetový obchod a katalog obsahují seznam zboží nabízeného prodávajícím k prodeji, a to včetně uvedení cen jednotlivého nabízeného zboží. Cena zboží je uvedena včetně všech daní a poplatků.
3.2. Za podmínek stanovených v těchto obchodních podmínkách bude prodávající účtovat kupujícímu nad rámec ceny zboží náklady na dodání zboží kupujícímu a případně poplatek za zvolený nestandardní způsob úhrady.
3.3. Nabídka prodeje zboží a ceny zboží v internetovém obchodě a katalogu zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány na webových stránkách, resp. po dobu platnosti katalogu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek v rámci jednotlivých slevových akcí. Slevy jednotlivých akcí se nedají sčítat. 
3.4. Veškeré nabídky prodeje zboží umístěné v internetovém obchodě a katalogu jsou nezávazné a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Prodávající si vyhrazuje právo na opravu zjevných chyb a neuzavření kupní smlouvy v případě zjevných chyb.
3.5. Všechny inzerované údaje mají pouze informativní charakter a nepředstavují návrh na uzavření smlouvy.
3.6. Kupní cena zboží je dohodnuta v každé jednotlivé kupní smlouvě s tím, že výše takové kupní ceny bude odpovídat kupní ceně příslušného zboží uvedené v internetovém obchodu/katalogu v době odeslání objednávky kupujícím.
3.7. Webové rozhraní internetového obchodu a každý příslušný katalog obsahují také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní internetovém obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.
3.8. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy jsou běžné, výši základní sazby a kupující je hradí sám.
3.9. Zboží je zajištěno v množství odpovídající očekávané poptávce, platí do vyprodání zásob.

     4. Odpovědnost z vad, záruka

4.1. Prodávající dodá kupujícímu zboží v množství, jakosti a provedení, jak je ujednáno v kupní smlouvě. Nejsou-li jakost a provedení ujednány, plní prodávající v jakosti a provedení vhodných pro účel patrný z kupní smlouvy; jinak pro účel obvyklý.
4.2. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů). 
4.3. Kupující, který je spotřebitelem, je oprávněn uplatnit práva z titulu záruky za jakost, tedy uplatnit právo z vady, která se vyskytne u zakoupeného zboží v době 24 měsíců od převzetí zboží. Tato doba neběží po dobu, po kterou kupující nemůže věc užívat, v případě, že vadu vytkl oprávněně. Ustanovení dle věty první se neuplatní pro zboží, které má v souladu s právními předpisy uvedenou dobu, po kterou ho lze použít, tedy doba použitelnosti nebo minimální trvanlivost (ta je typicky uvedena na obale, v připojeném návodu nebo v reklamě). Záruku za jakost je spotřebitel povinen uplatnit dle článku 7. Reklamační řád.
4.4. Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že zboží, případně služby odpovídají ujednanému popisu, druhu, množství, jakosti a funkčnosti a ujednaným vlastnostem včetně kompatibility a interoperability. Prodávající odpovídá za to, že zboží, resp. služby odovídají obvyklým vlastnostem, které může kupující rozumně očekávat a je vhodné k účelu, k němuž bylo zakoupeno a k tomu, pro něž se obvykle používá. Prodávající odpovídá za dodání s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití/návod k montáži či instalaci/jiných pokynů k užití, které může kupující rozumně očekávat. Vadou se rozumí také situace, kdy je dodáno jiné zboží.
4.5. Pokud prodávající výslovně kupujícího upozornil na to, že zboží/služby určité vlastnosti nemá či se některé liší od těch obvkylých, nezpůsobuje tato odlišnost vadu. Za vadu se nepovažuje nadměrné nebo dlouhodobé užívání či opotřebení způsobené běžným užíváním.
4.6. Pokud zboží či služby nemají deklarované vlastnosti, resp. jsou vadné, kupující je oprávněn tyto reklamovat, resp. uplatnit vady, a to v souladu s článkem 7 Reklamační řád.

     5. Ustanovení týkající se extra služeb

5.1. Tento článek upravuje práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího při využití extra služeb, tedy pokud kupující zároveň uzavře kupní smlouvu pro tyto služby.
5.2. Kupující je oprávněn využít následující extra služby:
      - 100 dní na vrácení,
      - Chci přispět nadačnímu fondu Zdeňky Žádníkové,
      - Extra záruka,
      - Magnet plus
      - (dále jen „extra služby“).
5.3. Extra záruka
Kupující je oprávněn, pokud zaškrtne v objednávce příslušné pole a uhradí cenu 29,- Kč, uplatnit extra záruku;
Extra záruka se řídí těmito obchodními podmínkami;
Extra záruka je servis, který Vám zajistí, že v případě jakéhokoliv znehodnocení zboží během přepravy Vám při jeho výměně uhradíme dvojnásobek poštovného, balného a dobírkovného ve formě slevy na další nákup. Při využití poštovného zdarma získá zákazník slevu na další nákup v hodnotě 99 Kč. Zákazník je povinen zaslat poškozené zboží zpět prodávajícímu s informací o poškození zboží během přepravy, zákazníkovi bude následně vyřízena výměna zboží za nové, nové zboží mu bude zasláno zdarma a budou mu uhrazeny náklady na vrácení poškozeného zboží. Zákazník obdrží dvojnásobek poštovného, balného a dobírkovného ve formě slevy na další nákup.  
(dále jen „extra záruka“).
5.4. Chci přispět nadačnímu fondu Zdeňky Žádníkové
- Nadační fond se snaží zpříjemnit nemocniční prostředí, rozveseluje mateřské školy, domovy důchodců i azylové domy.
- Více informací o Nadačním fondu Zdeňky Žádníkové naleznete na www.nfzz.cz/.
5.5. 100 dní na vrácení
- kupující si může zakoupit službu spočívající v možnosti vrátit zakoupené zboží po dobu 100 dní. Doba počne běžet dnem následujícím po doručení zboží.
- Smlouvu můžete zrušit i po uplynutí 14denní lhůty pro odstoupení tím, že nám zboží vrátíte do 100 dnů od převzetí (lhůta začíná dnem následujícím po doručení zboží), pokud je zboží v původním obalu, je úplné, není použité nebo poškozené.
Pro dodržení lhůty postačí včasné odeslání. Cena za tuto službu je uvedena v košíku. Vrácení je možné poštou na adresu MAGNET 3P, Dělnická 390, 532 36 Pardubice 2. Vrácené zboží nelze zasílat na dobírku. 
5.6. Magnet plus
- Předplatné poštovného a zvýhodněných nákupů na období 6 měsíců.
- Zákazníkovi s aktivní službou MAGNET PLUS bude ke každé objednávce po dobu 6 měsíců aplikována 10% sleva a poštovné zdarma vč. dobírkového na všechny objednávky s min. hodnotou 499 Kč.
- Lze kombinovat s dalšími aktivními akcemi (slevy, kód akce, kupón, apod.).
-  Zákazník, který využije službu MAGNET PLUS a uhradí jednorázově částku 299 Kč, si může objednávat u MAGNET 3P po dobu následujících 6 měsíců bez poplatku za poštovné a dobírkovné. Služba je aktivní pouze na objednávky s min. hodnotou 499 Kč (po odečtení jiných slev).
- Zákazníkovi bude navíc ke každé objednávce po dobu 6 měsíců aplikována 10% sleva na všechny objednávky s min. hodnotou 499 Kč (platí již od první objednávky, v rámci, které byla zakoupena služba MAGNET PLUS). Pro další zvýhodněný nákup bude služba dostupná následující den po zakoupení služby.
- Službu lze kombinovat s jinými akcemi (kódy akce, kupóny). Lze použít i na zlevněné produkty.
- Zákazník si může tuto službu objednat telefonicky, poštou nebo na www.magnet3p.cz. Podmínkou pro internetové objednávky je zadání e-mailu zákazníka ve třetím kroku košíku – následně se služba zaktivuje a uplatní se veškeré výhody služby. Zákazníkovi, který si objedná službu telefonicky nebo poštou a nezadá e-mail, bude výhoda fungovat pouze v případě telefonických a tištěných objednávek.
- Zákazník si sám zvolí způsob dodání.

    6. Ustanovení týkající se digitálního obsahu, služeb digitálního obsahu a věcí s digitálními vlastnostmi

6.1. V rámci nabídky prodávajícího může být dostupné k zakoupení spotřebitelem digitálním obsah, služba digitálního obsahu anebo věc s digitálními vlastnostmi.
6.2. Digitálním obsahem se rozumí digitální obsah, který může být prodáván na pevném nosiči anebo bez pevného nosiče, například digitální časopis, video apod.
6.3. Službou digitálního obsahu se rozumí služba, která poskytuje digitální obsah, například přístup k elektronickým časopisům, filmům apod.
6.4. Věcí s digitálními vlastnostmi se rozumí věc, která má rovněž digitální vlastnosti, například spotřebič, který umožňuje také využívání aplikace apod.
6.5. Pokud je digitální obsah dodáván na hmotném nosiči, užijí se pro něj ustanovení těchto podmínek a účinné právní úpravy pro obvyklé zboží. Pokud je digitální obsah dodáván bez hmotného nosiče, například přístupem k úložišti, užijí se na prodej ustanovení také tohoto článku a související právní úpravy, zejména § 1824a, § 1828 a násl. občanského zákoníku.
6.6. Není-li ujednán čas plnění, digitální obsah bude zpřístupněn bez zbytečného odkladu po uzavření smlouvy. Zpřístupnění je tak možné prostřednictvím fyzického anebo virtuálnlího zařízení.  
6.7. Digitální obsah je zpřístupněn v nejnovější verzi dostupné v době uzavření smlouvy. Digitálnlí obsah je poskytován toliko kupujícímu.
6.8. K plné funkčnosti je nezbytné dodržení popisu u konkrétního digitálního obsahu anebo věci s digitálními vlastnostmi.
6.9. Prodávající neodpovídá za aktualizace digitálního obsahu a tyto negarantuje. Digitální obsah může být aktualizován v přiměřeném rozsahu s ohledem na druh a účel zboží. Pokud je vydána aktualizace, je povinen ji kupující bez prodlev provést a postupovat dle uvedených pokynů.
6.10. Pro užití digitálního obsahu je nutné připojení k síti internet s dostatečnou rychlostí a zařízení, které je kompatibilní včetně kompatibilního systému. Podrobný popis je uveden u daného zboží.
6.11. Prodávající negarantuje 100% nepřetržitou funkčnost digitálního obsahu. Prodávající je oprávněn provádět běžné údržby systému. Prodávající neodpovídá za výpadky serverů, internetu anebo útoky třetích stran. U nečekaných situací je prodávající, resp. dodavatel zboží oprávněn provádět zásahy a pozastavit na omezenou dobu funkčnost obsahu. Prodávající, resp. dodavatel je oprávněn upravit vzhled, funkce či systém, webové stránky, aplikace či rozhraní pro obsah.
6.12. Prodávající, resp. dodavatelé obsahu se snaží maximálně chránit obsah, k tomu byla přijata veškerá potřebná opatření. Mezi obvyklá opatření patří:
    a. implementace antivirového softwareu a firewallu,
    b. bezpečnostní zálohy,
    c. iterní IT směrnice a školení pracovníků,
    d. pravidelné audity nastavených opatření,
    e. šifrování dat,
    f. řádné zajištění individualizovanými přístupy s bezpečnými hesly,
    g. automatické monitorování,
    h. analýzy chování k rozpoznávání útoků a jejich předcházení,
    i. zajištění bezpečných úložišť a řádných smluv s dodavateli úložišť.
6.13  Kupující je povinen chránit si své přístupové údaje a nesdělovat je třetím osobám, rovněž tak neotvírat hypertextové odkazy ve zprávách od neznámých odesílatelů – ani ve zprávách na první pohled podezřelých od známých odesílatelů, nestahovat neprověřené anebo nelegální software, na svém zařízení používat antivirové programy a pravidelně měnit svá hesla a aktualizovat řádně software.
6.14.  Prodávající není povinen vydávat aktualizace digitálního obsahu. Prodávající zabezpečí, že budou kupujícímu poskytovány aktualizace, které jsou nezbytné, aby si věc po převzetí uchovala vlastnosti dle těchto podmínek, a že bude na jejich dostupnost upozorněn, a to:
    a. po dobu dvou let, mají-li být podle kupní smlouvy digitální obsah nebo služba digitálního obsahu poskytovány soustavně po určitou dobu, a je-li ujednáno poskytování po dobu delší dvou let, po celou tuto dobu,
    b. po dobu, po kterou to kupující může rozumně očekávat, mají-li být podle kupní smlouvy digitální obsah nebo služba digitálního obsahu poskytnuty jednorázově; to se posoudí podle druhu a účelu věci, povahy digitálního obsahu nebo služby digitálního obsahu a s přihlédnutím k okolnostem při uzavření kupní smlouvy a povaze závazku.
6.15.     Kupující je povinen provádět okamžitě veškeré dostupné aktualizace.
6.16.     Neprovedl-li kupující aktualizaci v přiměřené době, nemá práva z vady, která vznikla pouze v důsledku neprovedené aktualizace. To neplatí v případě, že kupující nebyl upozorněn na aktualizaci nebo na důsledky jejího neprovedení anebo aktualizaci neprovedl či ji provedl nesprávně v důsledku nedostatku v návodu. Mají-li být podle kupní smlouvy digitální obsah nebo služba digitálního obsahu poskytovány soustavně po určitou dobu a projeví-li se nebo vyskytne-li se vada v době podle tohoto článku podmínek, má se za to, že jsou digitální obsah nebo služba digitálního obsahu poskytovány vadně.
6.17.     Je-li předmětem koupě věc s digitálními vlastnostmi a mají-li být podle kupní smlouvy digitální obsah nebo služba digitálního obsahu poskytovány soustavně po určitou dobu, může kupující vytknout vadu, která se na nich vyskytne nebo projeví v době dvou let od převzetí. Má-li být plněno po dobu delší dvou let, má kupující právo z vady, která se vyskytne nebo projeví v této době. Vytkl-li kupující prodávajícímu vadu oprávněně, doba pro vytčení vady věci neběží po dobu, po kterou kupující nemůže věc užívat.

    7. Reklamační řád

7.1. Převzetím zboží u kupujícího – spotřebitele je okamžik převzetí zboží od prodávajícího, resp. převzetí od dopravce. Převzetím zboží u kupujícího - podnikatele je okamžik jeho předání prodávajícím kupujícímu resp. prvnímu přepravci.
7.2. Na žádost na kontaktech výše prodávající informuje kupujícího o rozsahu práv z vadného plnění.
7.3. Kupující je povinen zboží podle možnosti prohlédnout co nejdříve po přechodu nebezpečí škody na věci, tedy při převzetí a přesvědčit se o jeho vlastnostech a množství.
7.4. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že zásilka zboží byla neporušena a na případnou pozdější reklamaci ohledně porušení obalu zásilky nemůže být brán zřetel.
7.5. Místem pro uplatnění reklamace je sídlo prodávajícího. Reklamaci lze dále uplatnit u prodávajícího na e-mailové adrese [email protected] nebo písemně na adrese Dělnická 390, 532 36 Pardubice.
7.6. Kupující - spotřebitel může vadné zboží na reklamaci zaslat na adresu prodávajícího. Na zásilce by mělo být viditelně uvedeno "REKLAMACE" a zpáteční adresa zákazníka. Zásilka by měla obsahovat reklamované zboží (včetně kompletního příslušenství) a rovněž doporučujeme přiložit kopii nákupního dokladu. Zásilka by měla obsahovat reklamované zboží (včetně kompletního příslušenství), podrobný popis závady a dostatečné kontaktní údaje kupujícího (zejm. zpáteční adresa a telefonní číslo). Doporučujeme přiložit i kopii nákupního dokladu. Kupující sdělí prodávajícímu, jaké právo dle následujících ustanovení zvolil, a to při oznámení vady nebo bez zbytečného odkladu po oznámení.
7.7. Kupující - spotřebitel, má v závislosti na povaze vady při uplatnění zákonné záruky za jakost tato práva v závislosti na tom, zda vada znamená podstatné či nepodstatné porušení kupní smlouvy:
       7.7.1. jde-li o vadu, která je podstatným porušením smlouvy, má kupující – právo na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci, na odstranění vady opravou věci, na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo právo odstoupit od smlouvy. Kupující sdělí prodávajícímu, jaké právo si zvolil, při oznámení vady nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího, což však neplatí v případě, že kupující žádal opravu vady, která se ukáže jako neproveditelná. Neodstraní-li prodávající vady v přiměřené lhůtě či oznámí-li kupujícímu, že vady neodstraní, může kupující požadovat namísto odstranění vady přiměřenou slevu z kupní ceny nebo může od smlouvy odstoupit.
       7.7.2. jde-li o vadu, která je nepodstatným porušením smlouvy, má kupující právo na odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z kupní ceny.
7.8. Dokud kupující neuplatní právo na slevu z kupní ceny nebo od kupní smlouvy neodstoupí, může prodávající dodat to, co chybí nebo odstranit právní vadu. Jiné vady může prodávající odstranit podle své volby opravou věci nebo dodáním nové věci. Neodstraní-li prodávající vadu věci včas nebo vadu odmítne odstranit, může kupující požadovat slevu z kupní ceny nebo může od kupní smlouvy odstoupit.
7.9. Provedenou volbu nemůže kupující měnit bez souhlasu prodávajícího.
7.10. Neuplatní-li kupující vadu věci včas, pozbývá právo odstoupit od smlouvy.
7.11. Nemá-li věc vlastnosti stanovené v ust. § 2161 občanského zákoníku, může kupující požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady. Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má kupující i právo od smlouvy odstoupit. Neodstoupí-li kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.
7.12. Projeví-li se vada v průběhu 12 měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí, ledaže to povaha věci nebo vady vylučuje. Tato doba neběží po dobu, po kterou kupující nemůže věc užívat, v případě, že vadu vytkl oprávněně. Ustanovení dle věty první se neuplatní pro zboží, které má v souladu s právními předpisy uvedenou dobu, po kterou ho lze použít, tedy doba použitelnosti nebo minimální trvanlivost (ta je typicky uvedena na obale, v připojeném návodu nebo v reklamě).
7.13. Prodávající má povinnosti z vadného plnění nejméně v takovém rozsahu, v jakém trvají povinnosti z vadného plnění výrobce. Kupující je jinak oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvou let od převzetí. Je-li na prodávaném zboží, na jeho obalu, v návodu připojenému ke zboží nebo v reklamě v souladu s jinými právními předpisy uvedena doba, po kterou lze zboží použít, použijí se ustanovení o záruce za jakost. Zárukou za jakost se prodávající zavazuje, že zboží bude po určitou dobu způsobilé k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Vytkl-li kupující prodávajícímu vadu zboží oprávněně, neběží lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění ani záruční doba po dobu, po kterou kupující nemůže vadné zboží užívat.
7.14. Ustanovení uvedená v předchozím odstavci se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím zboží věděl, že zboží má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.
7.15. Reklamaci včetně odstranění vady prodávající spotřebiteli vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Lhůtu 30 dnů je možné po uplatnění reklamace prodloužit po domluvě se spotřebitelem – takové prodloužení nesmí být na dobu neurčitou nebo nepřiměřeně dlouhou. Po uplynutí této lhůty se má za to, že vada na věci skutečně existovala a spotřebitel má stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.
7.16. Prodávající vydá kupujícímu - spotřebiteli písemné potvrzení o tom, kdy byla reklamace uplatněna, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace je požadován, a to e-mailem po přijetí reklamace; dále prodávající vydá potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době trvání reklamace, případně odůvodnění zamítnutí reklamace.
7.17. Kupující – spotřebitel má právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním oprávněných práv z odpovědnosti za vady a byly vynaloženy skutečně a účelně. V případě odstoupení od smlouvy z důvodu vady věci má spotřebitel také právo na úhradu nákladů k tomuto odstoupení.
7.18. Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba záruky za jakost, pokud zde je, prodlužuje o dobu trvání reklamace. V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje. Byla-li reklamace zboží v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, začne záruční doba běžet znovu od data vyřízení reklamace. Doba trvání reklamace se počítá od následujícího dne po uplatnění reklamace do dne vyřízení reklamace, tedy doby, kdy byl kupující povinen věc převzít. O vyřízení je zákazník informován e-mailem, který uvedl již při nákupu.
7.19. Pokud bylo zboží zasláno přepravní službou, bude po vyřízení reklamace automaticky zasláno na adresu kupujícího.

     8. Cena zboží a platební podmínky

8.1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:
       8.1.1. v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce – 39 Kč,
       8.1.2. online bankovním převodem – zdarma,
       8.1.3. platební kartou - při dodání na dobírku a platbě na místě – 39 Kč,
       8.1.4. platební kartou - při platbě dopředu - zdarma. V případě platby kartou probíhá platba přes platební bránu GOPAY, přičemž platba se řídí podmínkami této platební brány, které jsou dostupné na adrese: www.gopay.com/cs. 
8.2. Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu. Tímto není dotčeno ustanovení těchto obchodních podmínek ohledně povinnosti uhradit kupní cenu zboží předem.
8.3. Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (článek 2.9.), požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije. 
8.4. V případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží.
8.5. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad - fakturu. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad - fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího.

     9. Právo spotřebitele odstoupit od kupní smlouvy

9.1. Ustanovení tohoto článku obchodních podmínek se vztahují pouze na kupujícího, který je spotřebitelem.
9.2. Spotřebitel má právo bez uvedení důvodu odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti (14) dnů. Uvedená lhůta běží ode dne převzetí zboží, přičemž, je-li předmětem kupní smlouvy dodání několika druhů (položek) zboží, počítá se lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy se považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu jakýmkoliv jednoznačným prohlášením vůči prodávajícímu vyjádří požadavek na odstoupení. 
9.3. Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy v případech uvedených v §1837 občanského zákoníku, např.: 
       9.3.1. zboží vyrobeného podle požadavků kupujícího nebo přizpůsobeného jeho osobním potřebám,
       9.3.2. zboží, které podléhá rychlé zkáze, nebo zboží s krátkou dobou spotřeby, jakož i zboží, které bylo po dodání vzhledem ke své povaze nenávratně smíseno s jiným zbožím, 
       9.3.3. zboží v zapečetěném obalu, které z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů není vhodné vrátit poté, co je kupující porušil
       9.3.4 zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu v zapečetěném obalu, pokud jej kupující porušil. 
9.4. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 9.3. obchodních podmínek či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 a odst. 2 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do 14 dnů ode dne, kdy kupující nebo jím určená třetí osoba odlišná od dopravce převezme zboží, nebo:
       9.4.1. poslední kus zboží, objedná-li kupující v rámci jedné objednávky více kusů zboží, které jsou dodávány samostatně, 
       9.4.2. poslední položku nebo část dodávky zboží sestávajícího z několika položek nebo částí, nebo
       9.4.3. první dodávku zboží, je-li ve smlouvě ujednána pravidelná dodávka zboží pro ujednanou dobu. 
9.5. Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, zašle nebo předá prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od kupní smlouvy, zboží, které od něho obdržel. Náklady na vrácení předmětného zboží prodávajícímu nese v takovém případě spotřebitel.
9.6.  Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, vrátí spotřebiteli prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání zboží (v případě, že ve lhůtě 14 dnů vrací spotřebitel zpět všechno objednané zboží včetně dárků nebo dalších výhod, které od něho na základě kupní smlouvy přijal) stejným způsobem. Prodávající vrátí spotřebiteli přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím spotřebitel souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než prodávající obdrží zboží, nebo než mu kupující prokáže, že zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve. 
       9.6.1. Vedle výše zmíněného zákonného nároku na odstoupení od smlouvy Vám nabízíme možnost vrácení zboží na dobu 100 dnů od převzetí zboží. Smlouvu můžete zrušit i po uplynutí 14denní lhůty pro odstoupení tím, že nám zboží vrátíte do 100 dnů od převzetí (lhůta začíná dnem následujícím po doručení zboží), pokud je zboží v původním obalu, je úplné, není použité nebo poškozené. Pro dodržení lhůty postačí včasné odeslání. Cena za tuto službu je uvedena v košíku.
9.7. Jestliže spotřebitel zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání, který prodávající pro dodání zboží v internetovém obchodě nabízí, vrátí prodávající tyto náklady ve výší odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
9.8. Spotřebitel odpovídá prodávajícímu za snížení hodnoty předmětného zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.
9.9. Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, není prodávající povinen vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal. Spotřebitel je oprávněn (nikoliv však povinen) využít pro odstoupení od kupní smlouvy ve smyslu tohoto článku obchodních podmínek „formulář pro odstoupení od kupní smlouvy“, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek. Jeho vzor je dostupný také na e-shopu prodávajícího zde.
 

      10. Přeprava a dodání zboží

10.1. Způsob doručení zboží určuje prodávající, není-li v kupní smlouvě stanoveno jinak.
10.2. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
10.3. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.
10.4. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení. 
10.5. Ceny balného a dopravy jsou uvedeny v objednacím lístku, resp. internetovém formuláři, rovněž na internetových stránkách a kupující je tedy s nimi seznámen před konečným odesláním objednávky. Přepravné a balné je možno činit následujícími způsoby: 
       10.5.1. Balíkovna na adresu (Česká pošta)
       10.5.2. Doručení do výdejního místa Balíkovny
       10.5.3. Doručení do výdejního místa Zásilkovny
       10.5.4. Přeprava prostřednictvím kurýrní služby
10.6. Termín dodání činí 14 dní, je-li zboží skladem. Pokud zboží není skladem, je termín dodání 30 dní. V případě, že dodavatel prodávajícího nedodání zboží ve stanoveném termínu, je prodávající oprávněn od smlouvy pro tento důvod odstoupit a zrušit tak objednávku kupujícího.
 

     11. Další práva a povinnosti smluvních stran

11.1. Je-li kupující spotřebitelem, vlastnické právo ke zboží, jakož i nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího převzetím zboží od vybraného přepravce.
11.2. Není-li kupující spotřebitelem, odevzdá prodávající zboží kupujícímu předáním vybranému přepravci k přepravě pro kupujícího a umožní kupujícímu uplatnit práva z přepravní smlouvy vůči vybranému přepravci. Na kupujícího, který není spotřebitelem, přechází nebezpečí škody na zboží předáním věci vybranému přepravci pro přepravu do místa určení uvedeném v objednávce.
11.3. Ochrana osobních údajů je podrobně upravena zde.
11.4. Nebude-li dohodnuto jinak, veškerá korespondence související s kupní smlouvou musí být druhé smluvní straně doručena v písemné podobě, a to elektronickou poštou, osobně nebo doporučeně prostřednictvím provozovatele poštovních služeb (dle volby odesílatele). Kupujícímu je doručováno na adresu elektronické pošty uvedenou v jeho uživatelském účtu. Zpráva je doručena:
       11.4.1. v případě doručování elektronickou poštou okamžikem jejího přijetí na server příchozí pošty; integrita zpráv zaslaných elektronickou poštou může být zajištěna certifikátem,
       11.4.2. v případě doručování osobně či prostřednictvím provozovatele poštovních služeb převzetím zásilky adresátem,
       11.4.3. v případě doručování osobně či prostřednictvím provozovatele poštovních služeb též odepřením převzetí zásilky, odepře-li adresát (popřípadě osoba oprávněná za něj zásilku převzít) zásilku převzít,
       11.4.4. v případě doručování prostřednictvím provozovatele poštovních služeb uplynutím lhůty deseti (10) dnů od uložení zásilky a podání výzvy adresátovi k převzetí uložené zásilky, dojde-li k uložení zásilky u provozovatele poštovních služeb, a to i v případě, že se adresát o uložení nedozvěděl.
11.5. Kupující, který je spotřebitelem nemůže odstoupit od smlouvy o dodávce personalizovaného zboží ve lhůtě čtrnácti dnů ve smyslu § 1829 a násl. občanského zákoníku, neboť se jedná o zboží upravené na přání kupujícího.
11.6. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
11.7. V případě, že dojde mezi Spotřebitelem a Prodávajícím ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, které se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Gorazdova 1969/24, 120 00 Praha 2, e-mail: [email protected], web: https://adr.coi.cz. Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese https://consumer-redress.ec.europa.eu/index_cs
11.8. Orgánem dozoru při nákupu spotřebitele je Česká obchodní inspekce, kam může spotřebitel podat stížnost. Prodávající oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.
11.9. Přílohu obchodních podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy spotřebitelem ve lhůtě 14dní. 
11.10. Kontaktní údaje prodávajícího: adresa sídla Dělnická 390, 532 36 Pardubice 2, adresa elektronické pošty [email protected], telefon 466 040 466. Prodávající neposkytuje jiný prostředek on-line komunikace.
11.11. Kupující nabývá vlastnictví zaplacením celé kupní ceny.
11.12. Kupující je oprávněn u prodávajícího podat stížnost.
11.13. Prodávající určil pro příjem stížností pověřenou osobu a tato přijímá stížnosti na kontaktu [email protected] . Prodávající vždy elektronicky potvrdí zaevidování stížnosti.
11.14. V případě, že se jedná o opakovanou stížnost, je pověřená osoba odpovědná za projednání stížnosti s nadřízeným pracovníkem.
11.15. Prodávající stížnosti vyřizuje bez zbytečné prodlevy, nejdéle do 30-ti kalendářních dní. Kupující je informován o způsobu vyřízení stížnosti elektronicky, a to nejdéle ve lhůtě dle věty první tohoto ustanovení. V případě, že je to potřebné pro efektivní uplatnění práv kupujícího, prodávají poučí kupujícího o dalších právech.
11.16. Prodávající tímto ustanovením v souladu s § 13 a násl. zákona č. 424/2023 Sb., zákona o požadavcích na přístupnost některých výrobků a služeb (dále jen "zákon o požadavcích na přístupnost") zveřejňuje informace, jak služba elektronického obchodování splňuje požadavky na přístupnost a další povinné informace. Informace jsou uvedeny zde.

     12. Zasílání obchodních sdělení a ukládání cookies

12.1. Kupující bere nákupem na vědomí,  ve smyslu ustanovení § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon o některých službách informační společnosti), ve znění pozdějších předpisů, že budou zasílána obchodní sdělení prodávajícím na elektronickou adresu či na telefonní číslo kupujícího, a to s nabídkou obdobných výrobků a služeb. Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 a 14 nařízení GDPR související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely zasílání obchodních sdělení plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu dostupného zde.
12.2. Své zákonné povinnosti související s případným ukládáním cookies na zařízení kupujícího plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu, který naleznete zde.  

     13. Závěrečná ustanovení

13.1. Pokud vztah související s užitím webové stránky nebo právní vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
13.2. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění a činnost prodávajícího nepodléhá jinému povolování. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad.
13.3. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení.
13.4. Změny a doplňky kupní smlouvy či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu.