Zákaznický servis +420 466 040 466 (Po–Pá: 7:00–20:00, So 8:00–16:00)

Menu

Hledat

Košík

Váš košík je prázdný. Není to škoda?

Nakupování u nás je radost. A prázdný košík je tak smutný :-(

Košík

Váš košík je prázdný. Není to škoda?

Nakupování u nás je radost. A prázdný košík je tak smutný :-(

Domů
>
Výměna a vrácení zboží

Výměna a vrácení zboží

Postup při reklamaci nebo vrácení zboží:
Nebudete-li z jakéhokoliv důvodu s vybraným zboží 100% spokojeni a vrátíte-li jej nepoužité do 14 dnů, zboží Vám vyměníme nebo vrátíme zpět peníze. Vyplňte Formulář vrácení zboží a uveďte důvod/kód vrácení. Jednotlivé druhy zboží, pokud je to možné, vraťte prosím v originálním obalu. Zásilku s formulářem vrácení zboží zašlete na adresu PackWay s.r.o., Dělnická 390, 532 36 Pardubice 2. Podací lístek od zásilky si uschovejte jako odklad o jejím odeslání. Zásilky na dobírku nepřijímáme. V případě uznané reklamace a výměny zboží Vám nebudeme poštovné a balné účtovat. O proplacení nákladů lze žádat pouze v případech, kdy byl produkt poškozen nebo došlo k chybě během zpracování z naší strany. Výměna produktu či vrácení peněz bude uskutečněna do 30 dnů od přijetí či potvrzení o jejím odeslání.

Formulář vrácení zboží můžete stáhnout ZDE.