1. Osobní poradenství

Zajímá Vás např. stav Vaší objednávky, máte problém při používání našich internetových stránek – na Vaše otázky Vám rád odpoví náš tým vyškolených poradců ze zákaznického oddelení. Kontaktujte nás:

Napište nám prostřednictvím našeho kontaktního formuláře

Kontaktujte nás:


E-mail:
[email protected]
nebo
Kontaktní formulář

Telefon/Fax

Telefon: +420 466 040 466

Fax: +420 466 040 224

Poštovní adresa

MAGNET 3PAGEN
Dělnická 390
532 36 Pardubice

 

2. Objednávání přes internet
2.1 Nakupování online

Prohlédněte si naši obsáhlou nabídku! Jednotlivé skupiny sortimentu v horní navigační liště Vás uvedou přímo do naší nabídky. Kliknutím na konkrétní zboží obdržíte podrobné informace o něm, můžete si prohlédnout další obrázky a rovnež i další varianty tohoto produktu. Přejete-li si zboží objednat, zvolte si Vámi požadovanou variantu, příp. velikost a klikněte na ikonku „do košíku“. Následně se otevře okénko potvrzující, že Vámi vybrané zboží bylo vloženo do nákupního košíku. Pokud je košík stále prázdný, ověřte, zda se jedná o výrobek vyžadující uvedení velikosti. Pokud ano, uveďte velikost.

2.2 Váš nákupní košík

Vpravo nahoře pod symbolem „nákupní košík“ vidíte, kolik výrobků jste již do Vašeho nákupního košíku vložili a jaká je jejich celková cena. Pokud kliknete na údaj „podívat se“, zobrazí se Vám celkový obsah Vašeho nákupního košíku. (Vysvetlení, jak postupovat při objednávání Vámi vybraného zboží, najdete v bodě 2.4. „Postup při objednávání“).

2.3 Přejete si objednat zboží z tištěného katalogu?

Nahoře na lište klikněte na údaj „Objednávka z katalogu“. Následně se objeví lišta v níž najdete políčko „katalogové číslo“. Do tohoto políčka jednoduše uveďte číslo požadovaného zboží z dodaného katalogu, velikost a počet kusů a stiskněte tlačítko "Do košíku".

2.4 Jednoduché a rychlé objednávání

K objednání Vašeho zboží je nutných 5 kroků:

Váš nákupní košík

Obsah nákupního košíku zkontrolujete kliknutím na údaj „Můj košík“, který naleznete vpravo nahoře vedle ikonky nákupního košíku. Zboží nadále mužete vyměňovat či z košíku vyjmout. Pro vyjmutí zboží z košíku kliknete na křížek v pravé části. Realizujete-li změnu počtu produktů, košík se automaticky přepočítá. Je-li obsah Vašeho nákupního košíku v porádku, kliknete na údaj „Pokračovat na dopravu a platbu“.

Doprava a platba

V tomto kroku zvolte způsob dopravy a způsob platby a kliněte na tlačítko "Pokračovat na Vaše údaje".

Vaše údaje

Vyplňte Vaše údaje, zde máte možnost objednávky bez registrace, nebo můžete zároveň s Vaší objednávkou vytvořit zákaznický účet.  Pokud jsou všechny údaje vyplněné správně, kliknete na údaj „Pokračovat na rekapitulaci“. Následuje další krok objednávání. Pokud jste zvolili možnost registrace, Vaše údaje budou uložené na Vašem osobním účtě pro další objednávku (Údaje mužete kdykoliv kontrolovat či měnit prostrědnictvím údaje „Moje konto“, který se nachází v horní liště).

Kontrola nákupního košíku

V posledním kroků můžete zkontrolovat počet produktů, zvolený způsob dopravy, platby a Vaše údaje. Pokud je vše v pořádku, klikněte na tlačítko "Odeslat objednávku".

Potvrzení objednávky

Vaše objednávka byla odeslána a zpracována. Obratem obdržíte na Váš e-mail potvrzení odeslané objednávky, kde vidíte veškeré zadané údaje. Pokud je s Vaší objednávkou něco v nepořádku, neváhejte nás kontaktovat.

 

3. Vyhledávání pres internet

Hledáte určité zboží a nechcete se proklikávat celým sortimentem a jeho okruhy? Hledané zboží či konkrétní číslo výrobku zadejte do vyhledávacího políčka, které se nachází přímo pod navigační lištou s okruhy sortimentu. Klikněte na šipku vpravo vedle vyhledávacího políčka a objeví se všechny nalezené produkty. I nyní mužete výsledek vyhledávání ješte více specifikovat.

 

4. Dodání zboží

Balíček Vám bude zaslán do místa bydlište do 2 týdnu (v případe, že je Vámi objednané zboží na skladě). Pokud si přejete zaslat balíček na jinou adresu, uveďte ji při zadávání objednávky. Zboží doručujeme prostřednictvím České pošty - náklady na poštovné a balné jsou ve výši 129,- Kč (Česká pošta - balík do ruky). 139,- Kč při doručení prostřednictvím PPL. 85,- Kč při zvolení výdejního místa "Zásilkovna" a to i v případě, že je Vaše objednávka doručena ve více balících.

Extra záruka. Záruka na přepravu poštou. Pokud zaškrtnete v objednávce toto pole, pak Vám v případe poškození zásilky během přepravy zboží nejen zdarma vyměníme, ale navíc Vám vrátíme dvojnásobek nákladu na poštovné a balné, tj. 258 Kc ve formě šeku na slevu při dalším nákupu. Cena za extra záruku je pouhých 29 Kc.

 

5. Vrácení zboží

Nebudete-li z jakéhokoli důvodu s vybraným zbožím 100% spokojeni a vrátíte-li ho zpět do 30 dnů od jeho doručení, zboží Vám vyměníme nebo vrátíme zpět peníze. Zboží nám doručte zpět s vyplněným reklamačním listem. V případe, že ve lhůtě 30 dnů vracíte zpět všechno objednané zboží včetne dárku nebo dalších výhod a požadujete vrácení peněz, uhradíme Vám i náklady na poštovné a balné účtované ve Vaší objednávce. S případnými dotazy nás kontaktujte na tel.: 466 040 466.

 

6. Platba za zboží

Dobírkou při dodání, zaplatíte v hotovosti při převzetí svého zboží doma nebo na pošte. Online bankovním převodem, platební kartou.
 

7. Kód akce

Nabízenou výhodu nebo dárek si vyžádáte vložením Vašeho kódu akce do políčka při prvním kroku objednávání a kliknutím na šipku. Následně mužete zvolit např. barvu či velikost. Kód akce po prvním použití ztrácí svou platnost. Objednat si lze i bez kódu akce.

L
Přihlášení zákazníka
*
*
Zapomenuté heslo
Zapomenuté heslo
L
Nahoru r
r
o